25 d’oct. 2008

Vicsan patrocinarà la Candidatura





Vicsan s’implica en la Candidatura de Tarragona als Jocs Mediterranis en creure que és “un gran projecte per a la ciutat i per a tot el territori”. El director general de la constructora i el president de Tarragona 2017, Mario Rigau, han formalitzat aquest matí un acord de patrocini per valor de 150.000 euros.

“A Vicsan pensem que les empreses tenim l’obligació de reinvertir una part dels nostres beneficis en iniciatives del territori i aquest és un gran projecte”. Aquest és, segons el seu director general, Jordi Virgili, el motiu principal de l’entrada de la constructora torrenca en el patrocini de Tarragona 2017. L’empresa ha signat aquest matí un acord de col·laboració amb l’Associació per a la Promoció de la Candidatura de Tarragona als Jocs Mediterranis que la situa al grup dels grans patrocinadors, el Club Tarraco 2017.

Virgili ha explicat que sempre ha estat voluntat de Vicsan participar en iniciatives relacionades amb el seu àmbit d’actuació empresarial i que, en el cas del projecte que vol portar els XVIII Jocs Mediterranis a Tarragona, hi volen estar “molt implicats”.

7 comentaris:

Apa Noi ha dit...

esplicans algunes xafarderies, pase per el meu blog, tindras recors i alegrias
salut

Anònim ha dit...

Salvi, extranya que una empresa que ha "traballat" tant per l'Ajuntament arar doni suport al 2016, farcit d'esquerrans, Ugetistes, i altres "mallolilos".

Salvador Guinart ha dit...

Jo, doncs mira xiquet, és el que hi ha. Són els seus diners i aquesta ha estat la seva voluntat. I nosaltres agraïts per la confiança. No sé que veus d'extrany. Però "buenu".

Unknown ha dit...

Ostres... trobo a faltar posts d'aquests més "gamberros" amb el bon sentit de la paraula. No tant institucionals. No ens deixis sense!

M'agrada molt la foto de la capçalera!

Salvador Guinart ha dit...

Benvolgut Tondo,
com sempre un plaer tornar a trobar-te per aquí. Jo desconec si tens fills, (bé, fins i tot desconec qui ets, per tant...), però ara mateix, el que faig, és un copy-paste DESCARADISSIM de la web de la candidatura. Qui realment se la treballa és la companya de candidatura Maria Blanco. Gran professional i millor persona. Nen, que no tinc temps!!. Ara estic fent un, que no sé quan el podré acabar sobre el meu amic Ernest Benach per tot el que li està plovent.
Una abraçada Tondo, i no tardis massa en tornar per aquí, que jo et trobo a faltar, mestre.

Unknown ha dit...

hehehhehe

Ja veus que no trigo gaire...

No m'agrada que el parlament es gasti tant en equipar cotxes, però... i la casa reial, no gasta més?

Mal de muchos consuelo de pocos?

I una pregunta m'assalta sempre que la cope i cia. es dedica a vilipendiar algú: Pq els catalans sempre hem de torçar l'esquena i demanar perdó i en canvi els espanyols barbeta amunt i passant via?

Què hagués passat si en Benach a la roda de premsa hagués anunciat que a banda d'equipar el cotxe també li canviaria el metalitzat...?

L'amic Saura li hagués enviat els seus mossos?

País de subalterns, el que som... heheheheh

La casa de Pinel ha dit...

salvador desmelenate como dice el tondo y crea un post que de caña copon..