26 de set. 2008

GRÀCIES A TOTS I A TOTES






Tot i que ja han passat uns dies del congrés comarcal en el qual vaig deixar el càrrec de president, vull agraïr a la comissió organitzadora (el Carles i el Gaspar) la feina feta; a la mesa del congrés el seu alt nivell (l'Eudald, la Montse i el Miquel); a tots i cadascun dels assistents, ja que un dissabte a la tarda, i que a més a més juga el Nàstic (sort que encara va guanyar!), cal ser un patriota per anar a un congrés.
I per últim, agraïr molt especialment l'assistència del President del partit, en Joan Puigcercós. Em feia gràcia que el dia del meu comiat, ell hi fos present. El vaig convidar a venir, i gustosament va acceptar l'invitació.

També vull agraïr a la resta d'assistents la seva presència i el seu comportament... ah!!, i a l'Ivan Rodón per les fotografies, i per la bona feina alhora de cobrir l'esdeveniment com alhora de donar-li difussió i atenent als mitjans. Gràcies txon!

Ara, et toca a tu Pau. Que tinguis una bona feina!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Osti nen, quina obsessió patològica que té el tomate amb la candidatura!!
Diuen que CiU i PP els han promès l'oru i el moru als tomateros i que aquests, que estan més penjats que un ratpanat, no tenen cap mena d'escrupols en desgastar a l'equip de govern. Xungo, xungo!!

Salvador Guinart ha dit...

Si, si, ... ja ho vaig seguint. Però fixa't que són els únics que en parlen... DIENT MENTIDES I RUCADES. De tota manera, si t'hi fixes, ja fa dies que no m'hi poso. Si així són feliços...
:-)

Una abraçada i gràcies pel teu comentari. Quina llàstima que sigui des de l'anonimat, cony! :-)