5 de set. 2008

FCC ja forma part de Tarragona 2017


L’Associació per a la Promoció de la Candidatura de Tarragona als XVIII Jocs Mediterranis i Fomento de Construcciones y Contratas, SA han signat aquest matí a Madrid l’acord segons el qual l’empresa patrocinarà el projecte que pretén organitzar els Jocs l’any 2017 a la ciutat.

L’acte que fa oficial l’entrada de FCC en la Candidatura ha tingut lloc aquest migdia a la seu central de l’empresa a Madrid, situada a la Torre Picasso de la capital espanyola. En ell, el president de Tarragona 2017, Mario Rigau, i el president de FCC Espanya i conseller delegat, Baldomero Falcones Jaquotot, han signat un conveni de col•laboració per valor de 150.000 euros, una quantitat que permet a la companyia ingressar en el Club Tarraco 2017, el màxim nivell de patrocini que té la Candidatura en la seva fase actual.

L’alcalde de Tarragona i president d’honor de Tarragona 2017, Josep Fèlix Ballesteros, ha estat present en la firma de l’acord, juntament amb el president de FCC Medi Ambient, José Luis de la Torre, el director general de FCC Medi Ambient, Agustín García Gila, i el director delegat de Tarragona de FCC Medi Ambient, Jesús Padullés.

Posteriorment, ha tingut lloc un esmorzar de treball on els representants de l’empresa especialitzada en els sectors de la construcció, els serveis i el ciment, ha intercanviat impressions amb els màxims responsables de l’entitat sobre el projecte i les possibilitats de Tarragona per acollir els Jocs Mediterranis.

26 comentaris:

Anònim ha dit...

No ! si els esponsors son bons, el que cal es ser transparent amb el diners públics i no calguer acudir al Sindic.

Per cert Salvi, un dia vas assegurar al teu blog, que el Mallol no tindria res a veura amb la candidatura i ja veus, pare i fill.

Anònim ha dit...

Xon, tu ves anant fent publictat que altres te la arruinen.

Anònim ha dit...

i el ricitos no estaba

au que no perdoneu a ni ningu

Salvador Guinart ha dit...

Anònim del 5/9 (11.15)
Transparents, ja ho som. I tant el Sr. Aregio com el Sr. Fernánez ho saben. El que passa es que ara, com no ténen els seus representants dins la junta directiva, "jugaran" amb aquesta qüestió el temps que vulguin.
També saben perfectament, que tota la documentació està a l'expedient (documentació que per cert, ja se n'han encarregat de fer-la circular pels mitjans de comunicació... d'això si que en saben, si...); i, per acabar, també saben perfectament que ells no poden demanar-nos ni un paper per que som una entitat privada. Una altre cosa, es que jo o qualsevol persona de la junta, demani qualsevol informació. Jo crec, que amb el temps i una canya, atenent el sentit comú i de ciutat, els dos representants del Pp i Ciu, tornaran - han de tornar -, no tant sols pel consens polític, que també, si no pel consens social. Aquests partits representen un sector de la població de Tarragona molt important i no se'ls pot deixar al marge.
Uf!, crec que t'he fotut molt de rollo, oi?.

Anònims posteriors, després us contesto, ara marxo a esmorzar a l'Avi Tòful!.
Salut!

Salvador Guinart ha dit...

700 Euros, és el que cobra la teva mare a La Riojana.
Per l'anònim simpàtic...

zel ha dit...

Rei, això dels euros no sé per on va... Però pel que fa a la candidatura, ànims i força, que s'han de fer projectes i posar-hi el cor i el cap...Petons!

Anònim ha dit...

Home Salvi, només faltaria que estiguis en el negoci de la Riojana!. Com saps el que cobren?.

Anònim ha dit...

en sabem tots massa.
sabem perfectament com trobar els tres peus al gat, portem segles fent-ho....

lo de "la dona del cèsar que a banda de ser honesta ha de semblar-ho" ho va inventar el propi cèsar per tal de poder-se divorciar i casar-se amb l'amant, però tot defensant la dona que tenia per què volia deixar-la, no pas que fos apedregada per adulteri....

i seguim igual....
sabem còm van les coses, tots ho sabem per què tots coneixem la ciutat i la seua gent...

encara recordo el viatjet que es van fotre els de l'Autoritat Portuària i "allegados" per inagurar el pontet del serrallo (suècia, escandinavia...tot de luxe, per descomptat) i tot pagat per les constructores adjudicatàries (de fet directament per la UTE)...i clar no recordo ningú dels que ara s'esborren d'indignació, queixant-se de que la dona del cèsar era una meuca...

no sé... al final sempre és el mateix, allò que deia el kissinger (premi nobel de la pau, au tira-li que és tòrtola!!)... els nostres "fills de puta" sempre són millors que els seus "fills de puta"....

i és una llastima, per què fill de puta bo, fill de puta mort a una cuneta... però clar, això queda molt violent... demano excuses, però què bé que aniriem si tothom sabés que aprofitar-se del càrrec polític pot dur-te a una cuneta...

salutacions cordials i un cop més, disculpes per la violència, però em cansa tanta blancor en gent que duu camises plenes de fem...

ricardo santiago.

Mikel ha dit...

tots el diners que siguin per la causa benvinguts siguin!!!

Anònim ha dit...

salvi

tranquil i pensa el que dius, una mica de respecte per les mares i les treballadores

si vol contestar amb contundencia ,aplica l`inteligencia

Unknown ha dit...

Bones de nou,
et visito per donar-te les gràcies. Avui us he dedica un petit document en format vídeo fet amb bones intencions i per tenir un record d'aquests dies.
Ens llegim els propers dies. Prometo entra en calma als blogs adherits i fer una bona ullada. Tenim u nivell molt alt a Catalunya amb els blogs.
Per cert et deixo aquí el correu per aquells que s'han adherit i que jo no en tinc constància per tal de fer l'enllaç. 100anysdestelada@gmail.com
Moltes gràcies.
Muakisssssssssssssssss

Salvador Guinart ha dit...

Zel, guapa, moltes gràcies pel teu comentari. Està plovent més del que em pensava; hi ha més malallet de la que em pensava... però, nosaltres anem fent i anem treballant. Tinc la consciència, no tranquil·la, TRANQUIL·LÍSSIMA, i la gent que em coneix (que és la que realment m'importa), ja sap com les gasto i de la manera que sóc. Per la resta, se m'en fot. La veritat.
Petonets i bona diada!

Salvador Guinart ha dit...

Anònim del dia 9...
No, no tinc res a veure amb el negoci. Va ser un comentari poc afortunat i del qual no estic orgullós, la veritat. El que passa, es que estic rebent anónims (sempre tant valenta la gent), que em treuen de polleguera, i que, quan els obres (és per això que he posat el filtre al meu bloc), t'emprenyes i fots el mecagundeu.
Et demano disculpes.
Salutacions.

Salvador Guinart ha dit...

Mikel, moltes gràcies pel teu comentari i per passar per aquí a dir la teva.
Salut!

Salvador Guinart ha dit...

Anònim del dia 9 21.25...

Si, abans ja ho he dit. Suposo que és el deuen voler alguns. Però es que un té un "aguant" i uns límits. Sóc humà. De tota manera, hauries de veure el que m'envien alguns orfes de partida de neixement (així és una mica més fi, oi) ;-), no hi ha dret que ho barregin tot, feina, família, etc. I, company, quan toques la família no hi passo. Ho sento. És una línea vermella que ni res ni ningú hi pot passar... i si passa, hòstia al canto.
Gràcies pel teu comentari.

Salvador Guinart ha dit...

Ricardo Santiago, gràcies pel teu comentari i la teva reflexió. I no pateixis pel to... t'entenc i puc arribar a compartir amb tu, tranquil·lament prenent una cervesa - o una copa de vi - les teves reflexions. És el que hi ha, és el pa que s'hi dona. No em poso en una candidatura per què si. M'hi poso per que hi crec, per què vull que la meva ciutat s'emporti aquests jocs, per que guanyi en equipaments, en infraestructures, en prestigi. Tot és necessari: bons hospitals, bones escoles, bones universitats, bons centres d'acollida per dones maltractades, bones pensions, bons sous, bons equipaments per la gent gran, bons autobusos, bons equipaments esportius, bones infraestructures, etc, etc, etc.
Un cop més, amic meu, gràcies per passar i dir la teva. Sigui en el to que sigui, ja ho saps.
Una abraçada cordial.

Salvador Guinart ha dit...

Mar, guapíssima! (Ai aquests ullets!!!), moltes gràcies per passar, i ja saps, el que convingui, i més si la causa s'ho val.
Petonets!! (A l'Òscar també li pots donar uns quants... ;-))

Bona diada!

mossèn ha dit...

ei ei ei !!! ... que el dels ullets soc jo !!! ... ja em fas el salt ??? ... el proper cop que et vegi ... res d'un morreo !!! ... clatallada i prou !!! ... salut

La casa de Pinel ha dit...

salvador o as pisao una mina en vez de una merda, o algo pasa, acabo de pasear por la blogsfera y nen salvador en voca de totom.
no pasa nada hay quien en 18 años no se entero de nada y el mismo rizos que ahora nombra llapaba deixos per tot le ayuntament com bulia, entonces era bueno, como el mallol toda la vida viviendo del cuento y ahora ballesteros es el criminal mas grande por contratarlo.
mira yo no so politico, tampoco fuy ciego esos 18 años, el rizos y el mallol me dieron bien por la retaguardia, quien bien me conoce, bien lo sabe, pero aqui se trata de celebrar los juegos del mediterraneo no de hablar de merdas de tota la vida.
vivan los juegos y a conseguirlos para tarragona.
a y el jaime primero tambien lo hemos de conseguir hacer funcionar que menudo pastel nos dejaron los nadaletes.

Salvador Guinart ha dit...

Mossèn,
tens tota la raó. En que estaria jo pensant!!!!!. Et demano mil disculpes. Però es que al veure la fotografia de la Mar, amb aquells ulls d'un blau intents... (se me fue la boca). Que em perdoneeeeeess????, vaaaaa, porfaaaa....
Un petó a tot tu!

Anònim ha dit...

Hola Salvi, he llegit el teu comentari de la riojana i he deduït que t’acusen d’haver-te venut per 700 euros. Estic d’acord amb tu, però ves en compte, i t'ho dic per experiència, perquè el veritable enemic no és l'enemic exterior, sinó aquell que tenim a dins de casa, al costat compartint taula a l’avi tòful o escrivint al tomate fent-se passar per amic i el que fa és vendre't per un trist plat de llenties i, a vegades, ni per això.
Cuida't Xon

Anònim ha dit...

Salvi, tranquil, s'està fent tot bé i en breu podreu reprendre de nou el ritmillo. Els atacs de l'estiu cauran aviat pel seu propi pes, i els aprofitats que volen fer gran una merda de diari digital quedaran retratats. Però si el 60% de col·laboradors són família, home! I s'atreveixen a criticar! Don't worry.

Pinel, caña al mono. Tienes al Capi Tgn de "vacaciones por stress". Por cierto quien es el ricitos?? Otrosí por cierto, el carrillo no es buena influencia, que-lo-se-passs. Algún día explicaré alguna de cuando estaba en la estación del AVE de "jefe de producción". Callo, que me caliento..

Una abraçada

Salvador Guinart ha dit...

Hei, que em deixava la segona part de la pregunta. Anònim del 5/9/08-11.15, el Sr. Mallol (pare) no té res a veure amb la candidatura; i el sr. Mallol (fill), va treballar durant un parell o tres de mesos. No t'explico els motius del per què plega per que és deplorable. El que passa, es que per tota la merderada que s'ha abocat (i que més d'hora que tard algú se l'haurà d'empassar), haurem de fitxar gent de fora de Tarragona (per qualsevol cosa), per que si no, sempre estarà sota sospita.
Que si és amic d'aquest, que si és amic de l'altre... puta enveja en definitiva.
Salut, i perdona pel retard en la resposta, ahir repassant els comentaris, em vaig adonar que només t'havia contestat una part de la pregunta. Sorry!

Salvador Guinart ha dit...

Bon dia Pinel!!, com està el nen??, i la senyora???... ets un crack tio. Sovint hi penso en tu, i en la teva sang freda.

Respecte al teu comentari, si, ja sé que hi ha gent que en parla (no tothom), però sóc de la opinió de que si "burden, cavalquem". Hi ha comentaris, que degut al to i a la malallet que gasten (i d'exemples hi ha uns quants), els respondria... però no val la pena. On si que em toca més els collons, és rebre missatges anònims (SEMPRE SÓN ANÓNIMS) al meu correu. Hi ha persones molt roïns i patètiques que el que volen és fer mal. El que passa, amic Pinel, es que l'única pedra que jo tenia al fetge, me la van treure al mes de gener, i t'asseguro que no em tornaré a posar una altre; vull dir amb això, que se m'en fot el que diguin. Que repeteixo són 4 i mal informats. En Francesc Sanuy d'aquests en diria indocumentats.
Tinc molt clar on estic, el que estem fent, la gent que em coneix ja sap com les gasto; la meva gent, l'entorn més immediat ja m'han dit el que m'havien de dir, i la resta com si no existís, tu...
Ja s'ho faran.
Tinc molt clar que podem arribar a organitzar els jocs, i no volem deixar perdre aquesta oportunitat.
Moltes gràcies pel teu comentari i ens seguim escribint.
Records a la família i la dona (per cert, ja la cuides, oi?)

Salvador Guinart ha dit...

Bon dia anònim 12/9/08 19:06.

Je, je, je.... això em sona. Efectivament, de vegades no hi penses en aquestes coses; i quan et diuen que "fulanito" va dient coses de tu, penses: "serà c...!!!", si anem junts a esmorzar (per posar un exemple)... i te la foten per l'esquena.
Completament d'acord amb tu, i moltes gràcies tant per l'avís, com pel comentari.
Salutacions!

P.D.: Algun dia, els "Anónims BONS", em podrieu dir qui sou??. Es que dels dolents passo, i de vegades pesco qui son, però dels bons... no hi ha manera tu.
I es que encara hi ha gent que m'estima... ;-)

Salvador Guinart ha dit...

Ei Watchman... (tu per aquí ets nou, oi??).
No se qui ets, però, cony!, s'agraeix un comentari així de tant en tant. És cert, ara aquest mes de setembre, tornem a tenir una agenda més o menys potent (jo ara estic de vacances 15 dies per les Festes de Santa Tecla), i quan m'incorpori tornarem a l'activitat.
Tinc molt clar que no s'ha fet res dolent (si fos així, jo ja hagués plegat), i sobre el que em dius dels "retratats", per a mi ja no existeixen.

Per cert, ara em deixes intrigat amb lo del Carrillo "Jefe de producción"...

Tens el meu correu a la teva disposició a "el meu perfil"

Salutacions!, ara tinc que marxar a esmorzar a l'Avi Tòful... avui, si en ténen, em demanaré uns peus de porc.

Una abraçada!