5 de juny 2008

L'ABEL















Ahir vam celebrar el sopar anual que organitza l’amic Albert Solà. L’Albert és el webmaster de la pàgina web http://www.nasticdetarragona.com/ i, cada any, mitjançant les votacions de les persones que participen a la web es lliura un premi al millor jugador del Nàstic. Enguany, el guanyador ha estat l’Abel Buades.
Tinc que confessar que no havia tingut la oportunitat de parlar amb ell d’una manera distesa i propera com vaig fer-ho ahir. Després del sopar, tot anant cap a casa, vaig arribar a la conclusió de que l’Abel és un tros de jugador dins el camp, però fora és una gran persona. Dic persona, per que sovint associem – i jo el primer – a jugador de futbol-ruc integral. Com tot a la vida, hi ha de tot. I l’Abel és una persona amb el cap molt ben amoblat. És una persona propera, dialogant, en definitiva una bona persona.
Durant el sopar, vaig tenir la oportunitat d’intercanviar opinions i comentaris amb ell i realment és un professional com una casa de pagès. La setmana passada va haber de passar pel quiròfan per unes calcificacions al turmell. L’Abel ha jugat partits infiltrat, i això no ho sabia ningú. Si fós un altre, i ara tampoc cal dir noms, haguéssim viscut el procès com una telenovela del migdia. Que si molèsties per aquí, que si el pubis per allà, que si els isquiotibials, que si els abductors... o sigui, collonades!.
Ell s’ha operat quan ha vist que l’equip ja tenia gairebé la salvació a la butxaca. Això es diu compromís i respecte amb el club i l’afició. Sense fer soroll, sense declaracions.
Va ser una nit intensa, i que guardaré molt bé a la meva memòria amb un bon record.
Abel: ... CHAPEAU!

8 comentaris:

Mikel ha dit...

mira que heu patit aquesta any els del nastic eh?... ara que els del barça tampoc podem pas parlar gaire.

mossèn ha dit...

pi-lo-ta !!! ... per cert, tio bo tens un detallet al meu espai ... salut

zel ha dit...

Visca el Nàstic!!!!!
T'he vist molt cofoi, aixi m'agrada, ànims!
Petonassos, maco!

Herois ha dit...

L'Abel és un dels millors...

Salvador Guinart ha dit...

Mikel, doncs imagina't els que som del Nàstic i culers... ni te cuen!!! ;-)

Salvador Guinart ha dit...

Gràcies mossèn. Petonets guapetonnnn!

Salvador Guinart ha dit...

Hooooola Zel!, moltes gràcies per les felicitacions.
Duplico els petons!!! ;-)

Salvador Guinart ha dit...

Herois, completament d'acord. Sort d'ell i algú altre, per que realment enguany, han hi hagut uns quants que s'han tocat alló que no sona!
:-)