6 de febr. 2008

SOBRE PREMIS






L'amic Mossèn, des del seu bloc, m'atorgat un premi que evidentment, no em mereixo. De tota manera, el meu sincer agraïment.
Aquest premi ha estat creat per Eseya http://arteypico.blogspot.com/
Les regles del premi són les següents: Has de triar a 5 blocs que consideris siguin mereixedors d'aquest premi per la seva creativitat, disseny, material interessant i aporti a la comunitat bloguera, sense importar el seu idioma. Cada premi atorgat ha de tenir el nom del seu autor/autora i l'enllaç al seu bloc perquè tots ho visitin. Cada premiat ha d'exhibir el premi i col·locar el nom i enllaç al bloc de la persona que ho ha premiat. Premiat i premiador han d'exhibir l'enllaç d'Art i pic perquè tots sàpiguen l'origen d'aquest premi. Exhibir aquestes regles.
Dit això, passo a anomenar els blocs als quals vull premiar.

Roser Pros-Roca i el seu bloc Ara mateix enfilo aquesta agulla
Òscar Ramírez i el seu bloc Tot és possible
Als amics de Reus Té la ma maria
Tondo Rotondo i el seu bloc Conexions from Tarragona
Pere Tarter i Cèsar Llamborda i el seu bloc Tarragona 2016

Au!, ja he fet els meus deures, ara us toca a "valtrus"

Salut!, i de nou les gràcies mossèn!

6 comentaris:

Jobove - Reus ha dit...

tinc el calaix plé de trofeos !!! jajaja

gràcies el portarem al cor, que ja saps que no som d'ostentació al nostre blog, ah !! i moltes felicitats pel teu premi t'ho mereixes

salut

Salvador Guinart ha dit...

Gràcies amics!
Una abraçada.

Unknown ha dit...

S'agraeix el detall... un dia d'aquests, quan estigui inspirat en farem un post.

Has fet reformes al teu blog, o només m'ho ha semblat?

Salut

Salvador Guinart ha dit...

Amic Tondo,
de tant en tant canvio la fisonomia... suposo que deu ser part del meu caràcter. Sóc una persona inquieta...
Una abraçada!

Pere Tarter ha dit...

gràcies noi. A aquesta ciutat li cal civisme...
El Tarragona 2016 és alguna cosa gràcies a la gent com tu.

Salvador Guinart ha dit...

Cony Pere,... moltes gràcies!
;-)