13 de febr. 2008

I A QUI LI PASSO???












Ara que estic repassant el meu bloc, i mirar si queda alguna resposta, me n'adono de que en l'escrit anterior no he passat el "meme" a ningú. Sabia que era despistat, però tant!!!???

Total que em disposo a passar aquest meme. Anem a vore, com de "memes" n'hi hauran més (i si no ja me n'encarregaré jo de que n'hi hagin), així per començar li passo aquest "meme" a:

Tondo Rotondo (Connexions From Tarragona), Roser Pros (Ara mateix enfilo aquesta agulla), Josep Maria Yago (Així ho penso)

Au, ja teniu feineta.

Salut i que tingueu un bon dia.

8 comentaris:

Unknown ha dit...

Tinc pendent lo del meme, lo del premi, un altre meme... i encara repartir un premi de fa temps...

Ho faré, fent els honors pertinents, però no se quan doncs si ho faig no vull còrrer.

GRÀCIES

mossèn ha dit...

a veure què coi passes !!! ... si ja esta utilitzat ... a mi no !!! ... salut tio bueno

Anònim ha dit...

jo tinc famiia numeroa i pregunto , per quin motiu no esta obert la casa de la festa, els meus fills i mols nens de a nostra Ciutat sempre els han visitat quant estaven a Ajuntament
ElS NENS TROVEN A FATAR lA NOSTRa CULTURA i mes..........

PER AIXO DIC.

poitics, i tarragonins a per feina

tarragona capital

rcm

Salvador Guinart ha dit...

Ei Tondo, se t'acomula la feina eh???. Això voldrà dir alguna cosa, no trobes??.
Salut!

Salvador Guinart ha dit...

Mossèn, vos sempre tant àcid!. Una abraçada a tot tu, i petonets allà on més t'agradi!!
Salut!

Salvador Guinart ha dit...

La Casa de la Festa, amic Rossend, és com un forat negre que ningú sap ben bé que hi passa. Ja me n'enteraré bé, però no se qui em va dir que es volia canviar la seva ubicació. Jo de fet no hagués anat allà, però "buenu".
Salut!

Anònim ha dit...

Tens un blog molt interessant ho he agregat als meus blogs favorits, espero que no t'importi. una abraçada.
http://www.elpatitodegoma.com
Un armat.

Salvador Guinart ha dit...

Hòstia!!!, que fots per aqui nen??!!!, Cap problema, només faltaria. Jo també et posaré al meu bloc.
Una abraçada i fins dissabte!!!