17 de jul. 2007

CIUTAT

Abans de res, tinc que reconèixer que això de mantenir el blog amb una mica de dignitat costa bastant. Passen els dies, i no hi ha manera d'actualitzar-lo!, mai trobo el moment. I no serà per les coses que tinc per dir, es que sencillament no tinc temps. Admiro a les persones que troben un moment per posar-s'hi!.

No se quina entrevista vaig llegir fa uns dies al Diari de Tarragona (crec que era al Sr. Pau Pérez), que el titular deia alguna cosa semblant a: "s'han acabat els grans projectes, ara la gent el que vol es que la vorera estigui en condicions...". Ja era hora!!!. És vergonyós l'estat de deixadesa en que es troben algunes voreres de la ciutat. Av. Rovira i Virgili, Taquígraf Martí, Baró de les Quatre Torres, Ritort i Faus, Rebolledo, Reial, ... és per alguns dels carrers que camino cada dia i, realment, fan pena. És l'exemple més flagarant de la deixadesa d'anys i anys dels nostres polítics. Costaria molt poc, fer tres o quatre carrers per any. I sabeu que és el més dramàtic?, que quan posen les rajoles suposadament noves, al cap de tres dies ja ballen. Posen el ciment sec, després li foten un raig d'aigua per damunt, i au!, rajola posada. I quan plou ja t'hi pots posar fulles per que les esquitxades als baixos dels pantalons (i el que no son els pantalons), són a l'ordre del dia. Qui revisa les obres que es fan?; les empreses que fan aquestes xapusses, cobren per la feina feta???.

Patètic!.

6 comentaris:

Gerard Castells ha dit...

Taquígraf Martí, mon amour!!!

És cert que el carrer on he crescut i encara visc està en una situació pèssima. Ara ens han posat unes faroles i això sembla un aeroport, qualsevol dia ens aterrarà un avió que confongui el Pin i Soler amb l'aeroport de Reus, però vist com estavem abans és d'agrair una mica de llum per saber on poses la clau

Sindicat ASEMIT ha dit...

Ets un crack! T'ha quedat de cine el darrer post! Felicitats! Segueix en aquesta línia, poc però com al pot petit, que també és el nostre pot
Endavant campió!!

PD: Si et queda un minutet, fes-nos de tant en tant una ullada. Mai se sap...

Salvador Guinart ha dit...

Anem a pams...
Gerard, és evident que posar llum on no n'hi havia o canviar de voltatge la llum actual és un fet que, evidentment, als veïns us ha d'agradar per força. El que passa, és que no només és qüestió de llum de més o menys voltatge; es tracta, simplement, de viure amb un mínim de dignitat a l'hora de sortir al carrer i poder, per exemple, passejar un cotxet amb el teu fill o filla i no haver de fer maniobres estranyes per donar un tomb amb el teu fill. No se si m'explico...


AMICS DEL SINDICAT ASEMIT... que us puc dir que vosaltres no sabeu??. Us tinc que dir, que és per a mi un autèntic LUXE que mireu el que escric. Vosaltres, sou el sindicat de referència a la Guàrdia Urbana i com a tal, us estic molt agraït que em llegiu.
Ja fa mesos que llegeixo el vostre blog, el que passa es que mai us he fet cap escrit. Però ja que vosaltres em vau donar la benvinguda quan jo vaig començar el meu blog, i com veig que la vostra educació internauta no és només un rampell d'estiu, us prometo que no només seguiré visitant el vostre blog, si no que a més a més, hi faré algun comentari.
Moltes gràcies amics... i Salut!

Unknown ha dit...

Anims Chon!
Tu ves fant traquilament i lentament que aquest és el teu blog, no ho oblidis. Si tens una estona hi escrius i si no ho pots fer cada dia, no passa res de res. Allò que facis, ho faràs bé o com a minim ho intentaràs. Visca els blogs com el teu!

Oscar Ramírez
Periodista jubilat

Salvador Guinart ha dit...

Òscar Ramírez... que gran!. Moltes gràcies per les teves paraules amic!. Crec que és interessant tenir un blog, però encara ho trobo més quan tinc lectors de la teva alçada. És un privilegi per a mi, estiguis segur!!!. Per cert, hauriem de quedar (per dinar o fer un cafè, tu tries) i explicar-me això de periodista jubilat, saps que encara que ens veiem com diu el Joaquin Sabina "de ombligos a brevas", em considero amic teu (diga'm agossarat) i només cal que posis dia i hora.

Una abraçada i moltes gràcies amic!

Cèsar Llamborda ha dit...

S'ha acabat? Doncs tenen feina. Només cal que li facin un cop d'ull al Tarragona 2016 per trobar nyaps i cols ;-))

Salut!